Jangan pernah merasa kecil dihadapan dugaan..

jangan pernah merasa kalah oleh ujian...

jangan pernah merasa hilang harapan oleh cubaan...

yang bijak akan menjadikan musibah

sebagai peluang untuk bermuhasabah

dan

yang pintar akan menjadikan kesempitan

untuk matang dan berjaya.








Selasa, 23 Ogos 2011

kau,KAU,aku, AKU

KAU, AKU
Kau dan aku berbeza
Kita tidak sama,Kita berbeza aliran
Pemikiran kita juga berbeza
Jiwaku jiwa seni
Jiwamu jiwa kira-kira
Nah, kita tidak sama
Bagaimana kita hidup bersama kelak
Aku takut aku kecewakan kau
Jiwaku sangat sensitive dan halus
Mungkin jiwamu juga begitu
Tapi sehalus jiwa orang yang sememangnya berjiwa seni.
SERINGKALI AKU BERFIKIR,ADAKAH JUGA PENAWAR UNTUK RASA RINDU???
Biar. . . .
Biar aku mengagumimu dalam diam. . .
Biar lah aku melihat dari jauh. . .
Biarlah aku tersenyum melihat telatahmu. . .
Biarlah aku membisa saat kau berkata. . .
Biarlah aku simpan semua rasaku dalam hati
Dengan begini, aku bisa senyum lagi. . .
Walaupun aku diam seribu bahasa
Tapi,
Dalam hati aku hanya TUHAN saja yang tahu. . .
Walauapapun, aku akan selalu mendoakanmu . . .<^^,>
AKU PERNAH BERMIMPI AKAN ADA SEORANG PUTERA KHAYANGAN DATANG MELAMARKU, AKU HARAP KAU “s” LAH ORANGNYA. AMIN YA RABBAL ALAMIN~
NUKILANKU:AZA PNEU RITA ^_^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan